InícioPortalPortalCalendárioFAQBuscarMembrosGruposRegistrar-seConectar-se

Compartilhe | 

me expulsarão por causa de bug

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo 
AutorMensagem
lukas12

MensagemAssunto: me expulsarão por causa de bug   Sab Abr 21, 2012 6:34 am

por favor me deixe voltar falaram que eu tava usando bbbbbbbbuuuuuuuuggggggg
mmmmmmmmaaaaaaaaasssssss n tava Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Ver perfil do usuário
[X]ande_

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Sab Abr 21, 2012 7:15 am

Death falo que baniu porque voce tava bugando todo mundo, vo chamar o death aqui.
Ver perfil do usuário https://www.youtube.com/19XandE97
≈ razor ≈

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Sab Abr 21, 2012 5:32 pm

odeio quem fica repitindo as palavras
Ver perfil do usuário https://www.youtube.com/razordrifter
Splitoo

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Sab Abr 21, 2012 5:51 pm

≈ razor ≈ escreveu:
Ver perfil do usuário https://www.youtube.com/user/TehBadass7
tkd.nitrous
Membros da equipe ADR

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Seg Abr 23, 2012 10:18 pm

≈ razor ≈ escreveu:
Ver perfil do usuário https://www.youtube.com.br/n1trousdrift
NoNick

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Seg Abr 23, 2012 10:43 pm

Nitrous.oT escreveu:
≈ razor ≈ escreveu:
Ver perfil do usuário http://nonick-garage.blogspot.com.br
[X]ande_

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Seg Abr 23, 2012 10:57 pm

NoNick escreveu:
Nitrous.oT escreveu:
≈ razor ≈ escreveu:
FLOOD NO BOTECO!
Obrigado.
Ver perfil do usuário https://www.youtube.com/19XandE97
FCorreia
Administrador do Fórum

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Ter Abr 24, 2012 2:04 pm

≈ razor ≈ escreveu:
Ver perfil do usuário
iLukaaZ.

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Qua Abr 25, 2012 12:50 am

≈ razor ≈ escreveu:
Ver perfil do usuário http://global-sanandreas.forumeiros.com/
twoDe[EE]

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Qui Maio 03, 2012 12:09 am

≈ razor ≈ escreveu:

---------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------
Ver perfil do usuário
NoNick

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   Qui Maio 03, 2012 12:22 am

topico fexado pqp .-.
Ver perfil do usuário http://nonick-garage.blogspot.com.br
Conteúdo patrocinado

MensagemAssunto: Re: me expulsarão por causa de bug   

me expulsarão por causa de bug

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo 
Página 1 de 1

Permissão deste fórum:Você não pode responder aos tópicos neste fórum
Union Drifters :: Servidor em Geral :: Bugs-